Pagina's

donderdag 23 augustus 2012

SMART Response PE

Voor mijn innoverend project, ook wel bachelorproef genoemd, kreeg ik het onderwerp ICT. Ik moest werken rond de stembakjes in de derde graad. Omdat ik weet dat dit systeem redelijk nieuw is voor ons, heb ik besloten om mijn innoverend project op deze blog te zetten.

Het was de bedoeling bij dit innoverend project, om samen met 5 andere medestudenten te werken rond deze redelijke nieuwe technologie. We moesten alles wat we te weten kwamen op een website plaatsen.

Op deze website staat onder andere wat een stembakje is, hoe je deze kan gebruiken, wat de leerlingen en leerkrachten ervan vinden, wat de problemen kunnen zijn, en hoe je deze eventueel kan oplossen. Er staan ook handige tips.

Hieronder staat mijn verslag over het innoverend project.


Ik hoop dat je er iets aan hebt. Liefs, Biepje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten